♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
مامان سایامامان سایا، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

من و نی نی بدون بابایی

47-سایا تولدت مبارک!

1392/8/15 19:42
نویسنده : سایا
1,829 بازدید
اشتراک گذاری

برگ ریزان می آید ... هوای پاییز

هوای پاییز آرام می آید اما سوزناک

دوست ندارم شمع تولد 18 سالگی فوت کنم و شاید هم دوست ندارم وارد 19 سالگی بشم!شاید بعد از 18 سالگیت باید بفهمی که همه نگاه های اطرافت متفاوت میشن!

آروم و آروم تر میخوام این ثانیه ها بگذرن...

حالا میفهمم که مهم فقط سن آدم نیست!باید درک کرد و فهمید که دیگه یه انسان بالغ و عاقل میشی

همه بهتر از خود من حتی میدونن که امسال خیلی برنامه ها واسه تولدم داشتم...اما...خراب شد

دوس دارم گریه کنمگریه

بدترین تولد عمرمه برام بدترین!

سایا تولدت مبارک

پسندها (3)

نظرات (49)

مامان بهاره جون
15 آبان 92 20:24
ساياجوني تولدت مبارك ايشالله تولد١٢٠سالگيتچرابرنامه هات بهم ريخت عزيزماشكالي نداره ايشالله سال بعددوبرابرجبران كني،اين هاواسه بهترين گل دنيا

سلام عزیزدلم مرسی فدات شم
والا یه مشکلی پیش اومد
S♥gAnD
15 آبان 92 20:34
عزیز دلم تولدت مبارک
خیلی دوست دارم خودتو ناراحت نکن ایشاله سال دیگه هر جور دوس داشتی میگیری..

مرسی عزیزدلم خیلی خوشحالم کردی
majede
16 آبان 92 0:10
بازم تولدت مبارک.برات کلی ارزوی خوب فرستادم.
تولد امسال من هم خیلی خراب شد.دوسش نداشتم.
انشالله امسال برات سال خیلی خوبی باشه عزیزم

الهی قربونت برم من مرسی که همیشه به یادمی مهربونم
عشق یعنی
16 آبان 92 8:42
آخییییییییییییییییییییییی چرا؟

عزیزم تولدت مبارک

برو تو وبلاگ فائزه (آفتابی ها ) بعد می بینی که همچین هم تولد بدی نداشتی.


مرسی عزیزدلم
وای شوکه شدم
ولی چرا نظراتش بسته بود؟؟
مریم--------❤
16 آبان 92 8:59
تولدت مبارک

مرسی عزیززززدلم
عشق یعنی
16 آبان 92 11:10
چرا نظراتش باز هست

نیس
saba
16 آبان 92 11:38
امروزباشکوهترین روزاست روزی که افریدگارتورابه جهان هدیه کرد ومن میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد؛به زمین خوش آمدی فرشته ی مهروزیبایی. تولدت مبارک _______________ سایای مهربونم عزیزدلم این مدتی که من ازراه دور درحد یه نظردادن باهات بودم خیلی چیزاازت یادگرفتم.بیخودنیست که میگن دوست خوب ادمو به همه جا میرسونه.تویه دختر خیلی مهربون و باخداو از همه لحاظ خوب وشیرینیواقعا هیچی به ذهنم نمیرسه که بخوام بهت بگم فقط میتونم بگم ایشالله 10000000 سال به توان111111110000000000000 عمرکنی نفسمممم.خیلی دوووووست دارم.تولدت مبارک سایای مهربون وخوشگلممممممممم
سایا
پاسخ
واااااااااااااای سباااااااا قربونت برم من عزیزدلم ممنونم ازت مهربون من...نفس من خیلی خیلی خوشحالم کردی گلم ممنونم ازت
عشق یعنی
16 آبان 92 12:43
رفتی یا هستی؟؟؟؟؟
سایا
پاسخ
الان هستما
عشق یعنی
16 آبان 92 12:44
با یه مرور گر دیگه برو
سایا
پاسخ
الان باز شد
fateme
16 آبان 92 13:29
سلام عزيزم.تولدت مباركتولد2000سالگيتچراخراب شد؟؟اي واي خاك به سرم من فك كردم الان15آبانهببشقيدديرشد.اين مدت اينقدر"ببخشيد"هام زيادشده كه فك كنم ديگه جايي واسه ببخشش نيست
سایا
پاسخ
سلام گلم خدا نکنه عزیزززززم مرسی خوشگل من زحمت کشیدی
مامی محمدمهدی
16 آبان 92 13:39
تولدت مبارررررررررررررررررک باشه عزیززززززززززززززززززززم اشکالی نداره، فدای سرت در عوض خاطره تولد امسالت همیشه یادت می مونه
سایا
پاسخ
مرررررررررررسی عزیزدلم ممنونم ازت
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 آبان 92 19:01
تولدت مبارک عزیزم هزار ساله بشی.عیب نداره پیش میاد خودتو ناراحت نکنی یه وقت خواهررررر.
سایا
پاسخ
قربونت برم مرسی عزیزدلم
فائزه
16 آبان 92 20:01
سلام عزیزم تولدت میارک انشاالله هزار ساله بشی با اینکه دلیلشو نمیدم اما متاسفم ولی اینو بدون کار خدا بی حکمت نیست هر چی ارزوی خوبه مال تو...
سایا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ازت فائزه مهربون و گلم زحمت کشیدی
yalda
16 آبان 92 21:14
slm saya joon... tavallodet mobarak aziiiiiiiizaaaam.... ishala y aalame sale dg zende bashio b hameie arezuhaie khoshmelet beresiiiii golam..... eshkal nadare ishala sale dg beterekooniiiiii.....
سایا
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی تو؟ مررررسی گل قشنگم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
16 آبان 92 21:30
عزیز دلم سایا جااااااااااان چرا بدترین ... ایشالا 180 ساله بشی ... تولدتــــــــــــــــ مبارکـــــــــــــــ
سایا
پاسخ
ممنونم ازت عزیزدلم♥
حمیده
16 آبان 92 21:52
سایا جووون تولدت مبارک... انشاالله سالهای بعد جبرانش میکنی... راستی یه چیزی، تولد تو هم که مثل تولد خواهرزاده ام تا چند سال آینده تو محرم افتاده
سایا
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی؟ مرسی قربونت برم من آره عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 23:19
سلام سایا جون خوبی عزیزم تولودت مبارک ان شالله جشن 120 سالگیت و بگیری ما رو هم دعوت کنی تولودت مبارک گل پونه این گلها تقدیم به وجود مهربونت
سایا
پاسخ
هاها قربونت برم من عزیزدلم چقدر تو مهربونی کلی دلم واست تنگ شده زهرا جووووونم
اب نبات
17 آبان 92 16:20
ســــــــــــــــــــــــــایا جونــــــــــــــــــــــــی تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــارک انشالله 120 ساله شی بهترین ها رو برای شما دوســــــــــــــــــــت خوبم ارزو میکنم تولد تولد تولدتـــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارک این گلها تقدیم به وجـــــــــــــــــــــــــــود نـــــــــــــــــــــــــــازنینت بهترین مــــــــــــــــــــــــــــــــــن
سایا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی؟ واااااای مرسی چقد خوشحالم کردی عزیزدلم ممنونم ازت خوشکل من مررررسی
مامان یگانه
18 آبان 92 12:15
سایا جان تولدت مبارک.برایت دنیادنیا شادی آرزومندم.انشالله 120ساله بشی
سایا
پاسخ
مرررسی عزیزدلم ممنونم ازت دوست گلم
سودابه
18 آبان 92 18:50
عزیزم تولدت مبارک..مهم نیست که برنامه هات به هم ریخت و نتونستی جشن بگیری مهم اینه که روز تولدت همیشه روز تولدته..ایشالا امسالت بهتر از سالی که گذشت باشه..
سایا
پاسخ
قربووووووووونت برم عشق من عمرم تو بهترین هدیه هستی یه دوست مهربون و عزیز
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
18 آبان 92 20:55
سلام سایا جون تولدت مبارک عسیسممممم ایشالا سال دیگه تولد خوبی بگیری
سایا
پاسخ
سلام قربونت برم من مرسی عزیزدلم
مسیحا
18 آبان 92 23:40
مبارکه خاله جون چرا خراب شد؟؟؟؟؟؟ من تولدم چون به محرم می خورد یه ماه جلو تر گرفتم
سایا
پاسخ
قربون تو برم من نفسییییم تولدت مبارک عمرم
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 آبان 92 12:55
واااااااااااااای ببخشششششششش دیر اومدممممممممم تولدت مباررررررررررررررررررررررک خوشگلممممممممممممممممم الهی 120 ساله شی
سایا
پاسخ
قربووووووووونت برم تو هروقت که بیایی واسه من عزیزی میدونی که
✿مامان علی خوشتیپ✿
19 آبان 92 12:56
چرا ناراحتی؟ من که تو عمرم تولد نداشتم چی بگم...هرچی تولده مال بعد از ازدواجمه...انشاالله یه شوهر خوب گیرت بیاد هی برات تولد بگیره
سایا
پاسخ
الهی قربوووووونت برم من عزیزم 1شنبه تولد میگیرم 5شنبه هم عکساشو میزارم البته بدون سر و صدا
شان شانی
19 آبان 92 15:32
ساده بگم تولدت مبارک
سایا
پاسخ
مرسی عزیزدلم
مامان حمید کوچولو
19 آبان 92 15:42
سایا جون عزیزم تولدت مبارک باشه
سایا
پاسخ
عزیزززدلم مررررررسی
مرجان مامان آران و باران
21 آبان 92 16:47
تولدت با تاخیر مبارککککککککککککک میدونم خیلی دیرررررررررررررر شد عزیزممم ولی هم خواهرم زایمان داشت هم خودم مریضو دا غون و در گیر بودم ایشالا همیشه شاد باشی مهربونمممممممم بهت اس دادم نرسیدد
سایا
پاسخ
وقتی آدم دوستایی مثل تو داره هر زمانیم که تولدشو تبریک بگن براش خوشحال کنندست عزیزدلم الهی بمیرم چت شده بود عزیززززم؟ قربونت برم من اس میرسه ولی نمیدونم چرا نه میتونم زنگ بزنم نه اس بدم
S♥gAnD
21 آبان 92 17:39
عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن. مطمئنا هر کسی دوس داره که روز تولدش پر از شادی باشه ولی واسه تو امسال قسمت نبود. یادت باشه هر روز که بیدار میشی یه روز نو و یه تولد دوباره ی زندگی پس همیشه خوشحال باش عزیزم. ایشالله هر روزت پر از شادی باشه
سایا
پاسخ
عزیزدلم... فدای تو بشم که انقدر فهمیده و باشعور هستی مهربونم... ممنونم ازت مهربون من
fateme
21 آبان 92 20:07
سلام ساياجونم خوبي؟؟ معلومه توهم اين روزاسرت شلوغه كي مياي؟؟مامان خوبه؟ دلم واست اينقد[.]شده بود
سایا
پاسخ
سلاااااااااام قربونت برم من عزیز مهربونم آره خیلی بخدا من 5شنبه هفته ای که داره میاد یه آپ تصویری توپ دارم عزیزدلم... منم همینطور فدای تو بشممممم
مینا
22 آبان 92 19:57
تولدت مبارک عزیزم .توام تولدت پاییزه !!! عاشق فصل پاییزم شایدم چون تو پاییز به دنیا اومدم .ایشالا به همه ی ارزوهات برسی خانومی .سارا جون من نمیتونم وارد وب نیکی جون بشم برای شمام اینجوریه ؟؟؟ارور میده
سایا
پاسخ
سلام مینای عزیز و دوست داشتنی... ااا واقعا؟پس تولد توام مبارک عزیزدلم قربونت برم الان که گفتی زدم باز شد برام
مامان سبا ازمشهد
23 آبان 92 0:49
سلام علیکم.اونقدرکم پیدایی که پیش خودم گفتم دیگه مارو دوست نداری.به به چه خریدهایی.توهم مثل من چند تا چندتامیخری.تولدت مبارک حالا بعدمحرم صفریه جشن توپ بگیر
سایا
پاسخ
وااااااای این چه حرفیه؟بخدا شما تو قلب من جا داری عزیزدلم...ولی من یکم به وضعیت جدید عادت نکردمکلاسامونم دیر شروع شد و دارن زود درس میدن و کلیم تحویل پروژه... فدات شم میام پیشتون حتما هرچند من به خوبی شما نیستم
مامان سبا ازمشهد
23 آبان 92 0:55
سایا خانوم بازم عکس بذار.بیشتربیا بنویس ماهنوز دوست داریم وبه یادتیم
سایا
پاسخ
عزیزدلم فدای تو و مهربونیات بشم من... چشم عزیزدلم...
rasta
23 آبان 92 2:29
http://postimg.org/image/cssazq73r/ عزیز دلم این گل های زیبا تقدیم وجود نازنینت تولدت رو با یک عااالمه تاخیر تبریک میگم راستش چرا دروغ خیلی وقته که نه به وب تو اومدم و نه به وبلاگ بقیه سر زدم ....بدجوری درگیر پسرم شدم و واقعا از روی همتون شرمندم مخصوصا تو که انقدر دوست داشتنی هستی البته دست پر اومدمااااااااااا راستی سایای قشنگم سنی که درش پا گذاشتی خیلی سن مهم و زیباییه در صورتی که خیلی مراقب گل ناااز من باشی حالا بریم سراغ کیکت اینم بزرگ ترین کیک دنیا تقدیم به بیتررررین دوست من http://www.pixhost.org/show/1617/9952281_mohegan-sun-unveils-large_63577525.jpg گل درومد از حموم سنبل درومد از حموم . . . چی؟!ّ! هان نه ببخشید این جاش اینجا نبود! . . این بود! تولد تولد تولدت مبااارک مباااارک مبااارک تولدت مبااارک بیاشمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی تنت شااد و لبت خوش یه عمر سرزنده باشی مبااااااااااارک مباااااااارک تولدت مبااارک!!! و و و و و کیلی لی لی لی و ادامش سایا باید برقصه از همگان نترسه سایا باید برقصه سایا باید برقصه خب خسته شدیم حالا بریم سراغ کادوت که مطمئنم کادوی هووووچکی به اندازه ی من خشنگ نیست . . . . . اینم تقدیم به عشقم ایشالا یه روزی واقعیش رو بهت بدم http://postimg.org/image/nu3nxvx7n/ تولدت مبارک گل قشنگممممممممممم
سایا
پاسخ
عزیززززززم چقدر مهربونی؟؟؟؟میشه بدونم؟؟؟ عزیز مهربونم نمیدونی وارد شدن به مرحله جدید از زندگیم تا چه حد واسه من شوک بزرگی بود...ضمن اینکه من فقط 2روز در هفته اینترنت پرسرعت دارمواسه همینم خب یه سری مشکلات دارم...جابجایی خونمون و کلی برنامه دیگه رستا نمیدونم چرا عکسا باز نشد ولی بدون و باور کن دیدن پیامت تو هر زمانی بینهایت منو خوشحال میکنه باور کن ممنونم ازت بهترین من برات بهترینارو آرزو دارم
عشق یعنی
23 آبان 92 19:13
سایا کامنت های من نییییییییییییس
سایا
پاسخ
قربونت برم هستن تعداد کامنتا بالا هست من هنوز به کامنتت برای تایید نرسیدم♥
عمهِِ ِ آتنا
23 آبان 92 22:29
سارا جونم عزیزدلم تولدت مبارککککک آرزوهات آرزو نَمونه عزیزم آخه چرا بدترین تولد عمرت؟
سایا
پاسخ
سلام قربونت برم ممنونم ازت زحمت کشیدی
sanaz
23 آبان 92 23:35
Salam saya jan Oun axi ke migi Marbot bekhaharete Lebasesh sonatie doroste? ma ham vase arosi az in lebasa miposhim
سایا
پاسخ
سلام عزیزدلم آره بعضی از عروسیامون این لباس میپوشیم عزیزم
حمیده ( مامانی نی نی نیومده)
24 آبان 92 13:42
من کامنت گذاشته بودم.... پس کو؟؟؟؟
سایا
پاسخ
هستش قربونت برم
خانمي
24 آبان 92 16:53
سلام سايا جون تولدت با يه عالمه تاخير مبارك
سایا
پاسخ
مرسی عزیزدلممم
سودابه
26 آبان 92 15:15
من نظرم نیومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سایا
پاسخ
اومده عزیزدلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 آبان 92 3:13
پس تبریک تولد من چی شددددد؟؟؟ تایید نکردی یا نرسیده؟آپم
سایا
پاسخ
قربونت برم هست یکم نظرات زیاد شده طول میکشه هم جواب بدم هم تایید کنم چشم الان میام
zohre maman kiyan
2 آذر 92 7:29
سایا جونم تولدت مبارک این بوسها از طرف من و کیان
سایا
پاسخ
مررررررررسی زهره عزیز و مهربونم فدات شم گلم مرسی مرسی
مامان فاطمه
3 آذر 92 22:13
سلام سایا جون با تاخیر تولدت رو بهت تبریک می گم. امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی.
سایا
پاسخ
سلام قربونت برم مرسی عزیزدلم
سولماز
9 آذر 92 0:47
سایا جونم تولدت مبارک عزیزم یادم نیست تولدتو تبریک گفتم یا نه اگه نگفتم هم شرمنده این مدت اینقد درگیر بودم که نتونستم راحت بیام پیشتون بهترینا رو برات آرزو میکنم عزیزدلم
سایا
پاسخ
سلام قربوووونت برم من عزیزدلم وای مرسی عزیزم زحمت کشیدی مهربون من
اتنا مامان نگین
19 آذر 92 23:33
سلام عزیزم با تاخیر وپوزش زیاد تبریک منم پذیرا باش .ایشالله شاد وسلامت باشی.
سایا
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی؟ ممنونم ازت که تولدمو تبریک گفتی گل من
دونفره های زندگی
13 دی 92 17:16
سلام قشنگ بودبه من هم سربزنید. لینکتون کردم. اگه خواستیدبه من هم رمز بدید... ممنون...
سایا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت رمز ارشیو فقط من دارم ببخشید عزیزم
مهدی
19 دی 92 13:54
چه جالبی شما
مائده
1 بهمن 92 22:55
سایا جووووووووووووووووووووووونم تولدت مبارک ایشالله123سالشییییییییییییییییییییییییی
الهام مامان علیرضا
24 بهمن 92 14:17
تولدت مبارک سایا جون ایشالا 12000000 ساله شی عزیزم
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
18 تیر 93 18:28
عزیزم تولدت مبارکه خوش بحالت تولدت در پاییز است
سایا
پاسخ
ای جانم ممنونم مهربووونم ممنونننم