♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
مامان سایامامان سایا، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

من و نی نی بدون بابایی

51-یکسالگی وبلاگ من♥

1392/12/2 1:09
نویسنده : سایا
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

من زمانی که شروع کروم به نوشتن وبلاگم هیچ وقت فکر نمیکردم که دوستای خوبی مثل شما نصیبم بشه!اون دسته از مهربونایی که بدون هیچ منتی نگران من میشن و حال من براشون مهمه

واقعا وقتی شما هستید و بی منت کنار لحظه های من هستین چرا بخوام ناراحت بشم؟

یه زمانایی آدما احتیاج دارن باشن از محیط و زندگی اطرافشون دور باشن...من واقعا ممنونم که توی این یک سال کنارتون بودم باهام بودین تو غم و شادیام

محبتای شما هیچ زمان فراموش نمیشن!ولی فقط بگم که روزانه های من در قالب این میشه که ماهیانه یکبار آپ میکنم...

سخته دور بودن از شما و لطفتون به خودم ...ولی مجبورم

هرکسی دوست داشت شمارشو بزاره من باهاش در ارتباط باشم....

یکسالگی نوشته هام مبارک♥

پسندها (3)

نظرات (46)

مامان متين عشقي عشق مامان وباباش
2 اسفند 92 1:58
سايا جان ادرسو اشتباه دادم.كم هواسيه ديگه تو قسمت خاطرات قندعسل1.ازاده.اسبل ( اي " زد "اي "دي اي "اچ)
مامان هلیا
2 اسفند 92 8:44
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارید و قشنگ مینویسید هرچند ما که رمز دار بودن من ندیدم بقیه رو. از وبلاگ هلیا جون ما هم دیدن کنید دوست داشتید رمزو بهم بده.
سایا
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفت میام پیشت حتما♥
مائده
2 اسفند 92 11:37
مبارک باشه سایا جون مهربون مامان اینده
سایا
پاسخ
مرسی عزیزدلم
نازگل
2 اسفند 92 13:03
خانومی اولین پستت برمیگرده بِ 23اسفند امروز 2اسفندِ
سایا
پاسخ
عزیزم تاریخ ساخت وبم 2اسفند بود مطالب که رمزدار میشد یادم میرفت تادیخ ویرایش کنم بعد از یه مدت دیگه تاریخارو ویرایش کردم پایین هر پستم تاریخ اون روز هست مرسی از توجهت گلم
saba
2 اسفند 92 18:33
سلام سایای مهربونم خوبی عزیزدلم؟؟؟خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم کماهی ی باراپ میکنی خیلی بدوسخته من هرموقعی ک میام تونت همش میام وب توببینم ا| کردی یانه ولی راست میگی حرفت واقعامنطقی وقابل قبوله ادمابعضی موقعادوست دارن دورازهمه چی زندگی کنن فقط وفقط خودش باشه خدای خودش.من به نوبه ی خودم بهت میگم که واقعاواقعااوج لذتم بوددرکنارتوبودن بااینکه من ازهمون اول اول وبلاگت نبودم چون هنوزسعادت اینونداشتم ک پیداش کنم اماهمینکه ازتابستون باتوبودم خیلی خیلی برام لذت بخشه.توهیچ وقت از ذهن وقلب من بیرون نمیری وهمیشه همیشه اون تومیمونی حتی اگه وبلاگ خوشگلتم حذف کنی امابه قول قدیمیادوری ودوستی عشق توازقلبم بیروووووووون نمیره سایای مهربوووووووونمولی بازم خوشحالم ک هرماه اپ میکنی.دووووووست دارم دووووست مهربووووووونم
امیرحسین کوچولو نفس ما
2 اسفند 92 23:56
یکسالگی وب مبارک عروس خانم. زودی بیا از خودت بنویس. که کلی دلتنگتم
هم نفس
3 اسفند 92 10:54
ماهناز ومهدیار یعنی من و همسری مهربونم یه کلبه کوچک اما گرم و صمیمی داریم به نام هم نفس، خوشحال میشم یه سری هم بیاید کلبه ما.. منتظرتون می مونم... یا حق
سایا
پاسخ
خوشبخت باشید...
فائزه
3 اسفند 92 14:40
سایا جوووووووووووووووونم یه سالگی وبت مبارک عزیز دلم بخدا هر روز میومدم تا ببینم اپ کردی یا نه که امروز دیدم انشاالله همیشه موفق و خوشحال و خوشبخت باشی شمارمو تو خصوصی بهت دادم
عشق یعنی
4 اسفند 92 10:28
سلام سایا جون. خوبی عزیزم. خوشحالم که یه پست ازت دیدم. واقعا دلم میگیره میام این جا و دیگه اون حال و هوای قدیم و نداره. آخه تو همیشه آپ می کردی و به همه هم سر میزدی. اما حالا...اشکالی نداره . مهم اینه که خودت از شرایط رازی باشی اگه بخوای همه رو راضی نگه داری واقعا سخته. تازه کلی منتظر بودم بیای از خودت و بابایی برامون بنویسی. سایا جون همیشه برات بهترین ها رو آرزو می کنم دلمم برات قد یه سوزن شده
✿مامان علی خوشتیپ✿
4 اسفند 92 11:54
یکسالگی وبت مبارک
تاابددونفره
6 اسفند 92 20:50
سلام عزیزمخوبی.یک سالگی وبلاگت مبارکاز آشنایی باهات خیلی خوشحالم عزیزم.امیدوارم همواره شادو موفق باشی سایا جون.دوستت دارم
سولماز
12 اسفند 92 22:33
تولد 1 سالگیه وبلاگت مبارک باشه گلم
مامان حسنا
15 اسفند 92 22:27
سلام سایای عزیزم 1 سالگی وبت مبارک ایشالا یه روزی اینجا 1 سالگی نی نی تو تبریک بگم از تو و اقای پدر هم که خبری نیس
سایا
پاسخ
Salam azizam miam zood💕💕💕
saba
24 اسفند 92 20:45
سلام سایای عزیزم خوووووبی؟دلم خیلی برات تنگ شده خیلی وقته نیستی.راستی چه خبر از بابابیی؟خوش میگذره عخشششششششششم؟سایا جونم میخواستم پیشاپیش سال نوروبهت تبریک بگم واگه تواین مدتی که باهات بودم هربدی ازمن دیدی ببخشید نفسیــــــولی به من که خیلی باتوبودن خوش گذشت خیلی خوب بودکهدرکنار غم وشادی هات کنارت بودم البته کنارت که نبودم ولی لاقل تونستم بهت با یه نظراحساسموبگم.خیلی دووووووستـــــــ دارم سال خوبی داشته باشی مهربووووونمـــــــــ
عشق یعنی
27 اسفند 92 9:05
تق تق تق فش فشه، فاصلمون کم بشه، هیزم و نفت و آتیش، دوست دارم خداییش، سیب زمینی به سیخه، عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوا بهاری میشه، سرما فراری میشه، زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه. سوختن غمهایت را در آخرین ۴شنبه سال آرزو دارم
مائده
27 اسفند 92 12:38
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
سولماز
28 اسفند 92 9:43
سلام عزیزم بهترینارو براتون آرزو میکنم و امیدوارم همیشه لبتون خندون و تنتون سلامت و جیبتون پر پول عیدت مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/85004335594484271002.jpg
مامی یلدا و سروش
2 فروردین 93 16:22
یک نفر همره باد آن یکی همسفر شعر و شمیم یک نفر خسته از این دغدغه ها آن یکی منتظر بوی نسیم همه هستیم در این شهر شلوغ این کفایت که همه یاد همیم عیدتون مبارک
مامان علی خوشتیپ
2 فروردین 93 20:24
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند... سال نو مبارک http://upload7.ir/imgs/2014-03/50267199809289359551.jpg
sheyda
4 فروردین 93 2:26
Aman az sayaye bi marefat
عشق یعنی
10 فروردین 93 10:03
عزیزم بیشتز از یک ماهه که نیومدیییییییی
نی نی نیومده
27 فروردین 93 14:22
سلام به وب سایتم سر بزن
سایا
پاسخ
سرعتم که درست شد چشم...
مهسا خانوم
10 اردیبهشت 93 18:25
سلام.خیلی خوشم اومد از وبت .اگه میشه لینک کن
سایا
پاسخ
سلام عزیزم پست جدید که گذاشتم دوباره نظر بده تا لینکت کنم گلم
عمه ِ آتنا
13 اردیبهشت 93 19:24
سایااااااااااا نیستی چرا تو؟؟ خیلی دلم واسه خودتو نوشته هات تنگ شده
سایا
پاسخ
عزیززززم بخدا منم خیلی دلم واست تنگ شده به زودی آپ میکنم و از خجالت همه دوستان در میام♥
اشراق مامان علیرضا
28 اردیبهشت 93 17:21
سایاجون دیگه نمیایی چرا آپ کنیی وبلاگ نینی مارو هم نمیایی ببینی
سایا
پاسخ
عزیززززدلم...ببخشید بخدا من خیلی اتفاقا افتاده واسم که سر فرصت میام همشو میگم عزیزم و حتمااااا بهتون سر میزنم عزیزم♥♥
عشق یعنی
31 اردیبهشت 93 9:35
سایا عزیزم امیدوارم هر جا که هستی سربلند و خوشبخت باشی من هنوز هم هر روز به وبلاگ ات سر می زنم
سایا
پاسخ
الهی قربونت برم مرسی مهربونم بخدا به یادتونم انقدر این مدت بلا سرم اومده که باید سر فرصت همشو تعریف کنم گلم
مهسا خانوم
6 خرداد 93 14:04
سلام.وبلاگ قشنگی داری.بلینک منو خانومی . چند تا نظر دیگه هم دادم ولی جواب ندادی چرااااا؟
سایا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از حضورت گلم من نظراتو میخونم اما به دلیل گرفتاریهایی که پیش اومده کمتر جواب میدم واسه ی لینک لطفا بگو با چه اسمی لینکت کنم گلم^__^
الناز
11 خرداد 93 15:19
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---------- سلام عزیزم ممنونم از اینکه به من سر زدی♥
عشق یعنی
31 خرداد 93 10:31
وااااااااااااااااااااای ساااااااااااااااایااااااااااااااااا دوست گلم باورم نمیشه عزیزم تو اومدی بیااااااااااا بغلم بوس بوس بوس چی شده . نکرانتم سایا خوشحالم که هستی
سایا
پاسخ
سلاااااام عزیزززززم خووووبی؟ ببخشید که من نمیام وبت بخدا سرعتم افتضاحه بیا بغلممممممم قربونت برم مرسی مهربونم...میام همه جیزو مینویسم خیلی زود عزیزم♥
fateme
2 تیر 93 21:13
باب:معمولاوقتي نيستم چيكارميكني؟ پاتريك:صبرميكنم تابرگردي. عاقامن دوست دارم اينوبپسندملايك دوري بددرديه ولي الان خوبه كه اومدي به وب خودت خوش اومدي ازخودت وبابايي چه خبر؟؟نامزدي..عروسي؟؟؟صبركن اول من لاغرشم پليـــــــــزتاييد
سایا
پاسخ
به به به به فاطمه عزیز و دوست داشتنی♥ خوبی عزیزدلم؟قربونت برم خوبی؟سبا جون خوبه؟ خبرم که میام مینویسم عزیزم واااای من کلی لاغر شدم
fateme
3 تیر 93 8:11
لاغرشدم امافعلاصورتمديشب اينقدشوكه شدم يادم رفتم حال مامان باباوسباروبپرسم.خوبن همگي؟؟ سباجونم خوبه
سایا
پاسخ
قربون تو برم من عزیزدلم همه خوووبن سلام دارن...من کلی کلی لاغر شدم اساسی اما خووب
fateme
7 تیر 93 17:45
باباماهم دل داريم
سایا
پاسخ
ای جووون دلم شما که عشقی یاد پارسال بخیر فاطمه...چه دورانی شد...
سوگند
8 تیر 93 21:12
ُسایا باورم نمیشه توبرگشتی...باید برات welcomپارتی بگیریم...هر روز به وبلاگت سر میزدم به امید پست گذاشتنت ...دلم بارت خیلی تنگ شده
سایا
پاسخ
ای جاااان دلم خانم خانوما...عزیزدل♥ فدات بشم مرسی از اینهمه خوبی و محبت و عشقی که بهم دارید مرسی واقعا
عشق یعنی
10 تیر 93 9:51
کجایی سایا جونم مردیم از نگراین بیا یه چیزی بگو برامون
fateme
11 تیر 93 16:04
سلامممممممم.نمازروزه هات قبول عزيزم خوش بحال پارسال حداقل قران ميخوندم يه ثوابي چيزيامسال ديگه هيچي بايدبراي پارسال بازم بگم خداخيرت بده مادر
هانیه
13 تیر 93 16:37
یک حالی از این نی نی هه بگیرم
سایا
پاسخ
سوگند
16 تیر 93 12:42
سایا..جون من چرا انمیای ...دلم برات خیلیییییییییییییییی تنگ شده..از اردیبهشت گفتی پست میزاری..سایا نوشته هات روز هامو میساخت..حداقل یه پست کوچولو بزار کم کم کاملش کن...ولی بیا.. سایا خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلم ب رات تنگ شده..باور کن..
سایا
پاسخ
قربونت برم من بخدا بی نهایت گرفتارم...خیلی بیشتر از اون چیزی که فکرشو کنی عزیزمقربونت برم تو خیلی لطف داری مهربونم نوشته های خودت که قشنگتر از من بود عزیزم چشم حتما
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
18 تیر 93 18:25
مبارک باشه عزیزم
سایا
پاسخ
ممنونم عزیزدلم
fateme
23 تیر 93 11:28
كاش باهم رفت وامدنميكرديم.مثلاوقتي مياي ديگه نري
سایا
پاسخ
ای جون دلللممممم کنکور چیکار کردی عزیزم؟
سوگند
25 تیر 93 20:47
وااااااای سایا الهی من فدات شم...اینقدری دلم برات تنگ شده... چرا پست نذاشتی..؟تو هم یکی عین من مختصر بزار.خیلی خوشحالم کردی خیلی.....
سایا
پاسخ
وااااای خدا نکنه عزیزدلممم منم خیلی دلم برات تنگ شده مهربووون
مامان بردیا اریایی
26 تیر 93 2:36
خیلی نازه وبلاگتون اما همش رمز داره میشه به من هم رمز بدین سایا جون اگه دوست داشتین به وب پسر من هم سر بزنین خوشحال میشم
سایا
پاسخ
سلام عزیز خوبی؟ممنونم از حضورت گلم میام حتمااا
مامان سمانه
24 مرداد 93 1:01
سلام لمز لطفااااااااااااااااااااااااااااا
سایا
پاسخ
سلام عزیزم...رمز مطالب ثابتهو فقط من دارم ببخشد..در مطالب آیندمون منتظر حضورت هستیم گلم
مامان سمانه
10 مهر 93 2:24
سلام وبلاگ خوبی داری عزیزم با تبادل لینک موافقی منتظرخبرتم
سایا
پاسخ
🌹🌹
مامان نازنین جون
28 آبان 93 0:16
سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به وب دخترم سر بزنی، اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده تا با افتخار لینکت کنم
سایا
پاسخ
Salam azizam mamnunam az hozuretun
تاپ
24 فروردین 94 9:08
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
ĸoѕαr
3 اردیبهشت 94 15:21
خاله جونم کجایید؟؟؟