♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
مامان سایامامان سایا، تا این لحظه: 29 سال و 6 ماه سن داره

من و نی نی بدون بابایی

31-زیبا زندگی کن

1392/4/14 20:58
نویسنده : سایا
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی در گذر ثانیه ها تو را سرشار از تجربه خواهد کرد...

مهربان فرزندم !مادرت برایت هرچه دارد فدا میکند...

زیبایی و حس من فدای وجود نازنینت...در کنارم باش ...مادرت وجود پرمهر تورا میخواهد کنارش ...با من باش

حس  تنهایی مرا میکشد یک روز ...عزیز لحظه های من تو باش!فقط برای من باش!

نی نی مهربونم:

یادت باشه که نفرت و حسادت همه زندگیتو ازت میگیره

1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

سولماز
14 تیر 92 20:56
سایا جون وب دومش هم که امروز ساخته بود هم حذف شده


عزیزم وای اعصاب نمونده دیگه...چرا آخه؟خدا کنه زودتر مدیریت وبلاگشو باز کنه

مهسا
14 تیر 92 20:59
سایای عزیزم
مرسی که حمایتم کردی و به خاطر من این پست رو گذاشتی..یک دنیا ممنونتم گلم.
واقعا حالم بدتر از این نمیشه کاش فقط میدونستم چرا و به چه دلیل حذف شده وبم.
همین 3 ساعت پیش وب جدیدی زدم که شما دوستان رو مطلع کنم که اونم دوباره مسدود کردن..نمیدونم چرا باهام دشمنی دارن.
خودت میدونی که نوشتن یه وبلاگ چقدر وقت آدم رو میگیره ،، با وجود وضع جسمی بدی که داشتم پای نت می نشستم و از جون و دلم برای لیانا می نوشتم..اما حتی دریغ از یک اخطار قبل از حذف وبم.
سایای مهربونم حال این روزهام اصلا مساعد نیست برامون دعا کن.
من همه چیز رو میدم دست خدا


مهسای عزیزززززززم وای قربونت برم خوشحالم از حضور مجددت قربونت برم...نمیدونی چقدر نگرانتون بودم ...عزیزم همه ی دوستا نگران وضعیت جسمی تو هستن و همشون مدام به من کامنت میدادن چون میدونستن با هم خیلی صمیمی هستیم...مهسا یه آدرسی ایمیلی چیزی میزاشتی چون من دارم مداوم پیگیری میکنم برای وبت و ایشالله که مشکلی نیست ولی لطفا یه ایمیل بزار تا برات بگم جریان کاملشو نخواستم اینجا توضیح بدم
لطفا بیا و مرتب از خودت اینجا بگو تا دوستامون بخونن چون همه نگرانتن...قربونت برم من بی نهایت خوشحالم کامنتتو دیدم
برات دعا میکنم که حالت دوباره خوب بشه...

سولماز
14 تیر 92 21:05
خدا کنه
کلی مهسا ناراحت بود نوشته بود 10 روز مونده به تولد لیانا وبش مسدود شده از این ناراحت بود که نسخه پشتیبانم نداشت


آره خب عزیزم ناراحتی که واقعا داره
هرکاری از دستم بر بیاد برای وبش انجام میدم که برگرده
واقعا که همه ناراحتن

fateme
14 تیر 92 22:06
لطفابه مهساجون بگيدكارمن نبوده.لطفاجز27روبرامن بذاركنار(البته اگه ممكنه).ممنون


باشه گذاشتم براتون...اون بسته به نظر خودش که چی میدونه و منم دخالت نمیکنم
31 روز باید جز 27 بخونید...تشکر از همکاریتون

fateme
14 تیر 92 22:16
فقط ببخشيدبايدازطريق تماس بامابه مديريت ميل بزني ياراه هاي ديگه؟؟اگه ايميل ني ني وبلاگ روبدي ممنون ميشم


من فقط تلگراف زدم از راه های دیگه اطلاع ندارم
مامان فاطمه
14 تیر 92 22:51
ممنونم دوست خوب و مهربون . چشم من از اول ماه مبارک شروع به خوندن می کنم.
انشاالله هر چی از خدا می خوای بهت بده .
موفق باشی عزیزم.


مرسی عزیزدلم ایشالله که قبوله مهربونمممنون که همکاری میکنی گلم

ستایش*مامان محمود
15 تیر 92 0:14
سلاام واای شوکه شدم بخدا تورو خدا پیگیرکارش باش و اگه این کامنتو مهساجوونم میخونه بیاد وبم ومنوازحالش باخبرکنه نگرانشم


باشه عزیزم مرتب دارم به نی نی وبلاگ تلگراف میزنم...ایشالله که میخونه و میاد پیشت ستایش جون
مهری
15 تیر 92 0:14
کاش حداقل از وبلاگش یه نسخه پشتیبان می گرفت. من وب مهسا جون و نددم اما امیدوارم مشکلش حل بشه


بنده خدا فکرشو نمیکرد اصلا اینجوری بشه مهری جون...مرسی گلم ایشالله که باز شه فعلا که پیگیرم
مامان علی خوشتیپ
15 تیر 92 1:32
سلام سایا جون.یه سر بزن وب آشپزی


سارا یحنی عاشیقیتم

مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
15 تیر 92 1:42
سلام عزیزم وب جالبی داری ...
خوشحال میشم بیشتر با هم در ارتباط باشیــــــم ...
من 20 سالمه خیلی تفاوت سنی نداریم ...
راستی به پســـرکــــ شیطون من رای میـــــــــــدی ؟؟؟
بیا وبم ببیننننننننننننننننش....
www.pesaraksheytoon.niniweblog.com


آخی عزیزم ای جونماومدم پیشتون و رای دادم

fateme
15 تیر 92 6:46
بازشد


درسته..ایشالله دیگه بسته نشه
fateme
16 تیر 92 20:00
دوباره كه مسدودشد

آره....
رستا
16 تیر 92 23:21
چی جریان چی بوده سایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جریانو کاش میفهمیدیم رستاااا...اصلا علتش نامعلومه
رستا
16 تیر 92 23:24
وب مهسا که هنوزم بلاکه
اصلا نمیفهمم/......
سر در نمیارم...تورو خدا بگو چیییییییییییییییییییییییییییی شده؟

عزیزم آره دوباره امروز بلاکش کردن...منم نمیدونم مشکل ازکجاست رستا جونم

سولماز
17 تیر 92 10:44
مهسا که بازم بلاک شده

آره...واقعا موندم چیکار کنم...بازم تلگراف زدم ...

مامان امیر حسین
19 تیر 92 11:38
سلام سایا جون،مرسی که پیگیری کردی منم با مدیریت در تماس بودم،ولی یه جواب یه خطی بهم میدن که اصلا واقعیت نداره.خیلی نگران مهسا هستم.

سلام عزیزم خوبی؟والا مدیریت علت کاملو برای من توضیح داد و گفتن بی دلیل نبوده و حس میکنم حرفاشون درست بود عزیزم...اگر که درست نباشه بازم از تعلیق در میاد.♥
متین من
22 تیر 92 1:48
سلام من با وبلاگ شما بطور اتفاقی اشنا شدم و مهسا جون یکی از دوستهای خوب منم بود منم وقتی این پست دیدم سریع تلگراف زدم به مدیدریت توضیح دادم فقط خاطرات دوران بارداری بوده اوناهم گفتن کنترل میشه بدون دلیل حذف نمیشه وبلاگ کسی خلاصه منم خیلی ناراحتم مهسا جون اگه کامنت منو خوندی توی بلاگفا یا ... وب بساز تا ما بیایم پیشت که خیلی دوس داریم لیانا رو ببینیم
مرسی سایا جون

سلام عزیزم خوبی؟منم زیاد پیگیری کردم ولی خب صلاح دیدشون این بود که اینجوری باشه دیگهایشالله که میاد و میخونه عزیزم و وبشم دوباره راه میندازهخواهش میکنم عزیزم

مامان شهراد
23 تیر 92 11:05
سلام عزیزم. من چندبار بهت سر زدم. رمزتو مگه عوض کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست داشتی دوباره برام بذار رمزتو

سلام عزیزم آره خیلی وقته رمز عوض شده گلممیام پیشتون حالا

مامان بهی
25 تیر 92 15:05
سایا جون منم خیلی نگران مهسا ولیانا هستم لطفا پیگیری کن به ما هم خبر بده مردیم از نگرانیییییییی
الان مهسا جونم چه حالیه

گلم وبش دیگه باز نمیشه...حالشم نمیدونم...عزیزم من خبر ازش ندارم
زهرا
27 تیر 92 11:43
چندتاوبلاگ دیدم پرازعکس وپرازحرفهایی که میشه اون وبلاگ ها روحذف کرداماواقعادلیل حذف وبلاگ مهسا که همش برای دخترش مینوشت نمیدونم چیه؟
ای کاش دلیل حذف وبشومیدونستییممممم


عزیزم نظر مدیریته از دست منم کاری دیگه بر نمیاد ....مهسا میتونه یه وب بزنه تو بلاگفا
عاطفه
3 مرداد 92 22:03
سلام سایا جان من از طریق وب رستا وب شما رو دیدم و اطلاع پیدا کردم که با مهسا مامان لیانا دوست هستید...خیلی جویای بسته شدن وبش شدم ولی کسی بهم چیزی نگفت ...تو رو خدا اگه ازش خبری شد یا وب جدید زد به من هم خبر بدیدممنون میشم

رضوان
4 مرداد 92 13:07
سلااااااااااااااااااام عزیزم
اگه با تبادل لینک موافقی ب وب منم بیا
خییییییلییییی خوشحال میشم

.....چی بگم والااااا
مامان امیر حسین
13 مرداد 92 12:07
سلام سایا جون،هنوز از مهسا خبری نیست؟خیلی به فکرشم.کاش می اومد یه خبری از خودش میداد.

نگران نباش عزیزم...خبری ازش ندارم