♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره
مامان سایامامان سایا، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

من و نی نی بدون بابایی

49.نظرت چیه باهم راه بریم؟

1392/11/1 22:02
نویسنده : سایا
2,203 بازدید
اشتراک گذاری

نظرت چیه باهم راه بریم؟

تو یه خیابون پهن یا یه خیابون باریک؟

دور تا دورش پر از درختای خوشگل کاج با یه نم بارون...من پاهامو میکشم رو زمین و صداش سکوت بینمون میشکنه...

نظرت چیه به ماشینا نگاهکنیم؟یا عابرای پیاده؟

ریه هاتو پر کن از حس خوب ... پر از عطر خدا

خداروشکر باران ارث پدریه هیچکسی نیست!

یه لحظه به همه چیز خوب نگاه کردی؟

من یه جمله بگم؟بعدش سکوت میکنم و به راهمون ادامه میدیم...

از امروز و همین ثانیه هات لذت ببر و قشنگ زندگی کن...خوب زندگی کردن تنها ثروتیه که تمام انسانها به دنبالشن و پیداش نمیکنن 

برنامه های زیادی برای اینجا دارمقلب

 

پسندها (1)

نظرات (46)

مهسا مامان نفس
1 بهمن 92 22:36
میدونستم سایا هیچوقت پا پس نمی کشهعکس دو نفرتوون چه خوشمله
مائده
1 بهمن 92 22:54
چه قشنگ نوشتی سایا جون
fateme
1 بهمن 92 23:46
وووووووو!!!!!!دلچسبترازخوردن چايي بعد ازيه خستگي بزرگ بودوقتي وبلاگوديدم سايادرباره وب خودتوبابايي هستين؟؟
fateme
1 بهمن 92 23:48
ساياكي باكي راه بره؟؟ ياكي باكي راه ميره؟؟
عشق یعنی
2 بهمن 92 9:09
سلااااااااااااااااااااااااام عشششششششششققققققققم خوبی ؟ کجایی آخه ؟ دلم کلی برات تنگ شده بود. باز که ترکوندی این وبلاگ و می گم ها اون عکس کنار و وب و می شه معرفی کنی ؟ نکنه تو و بابایی هستین ؟
عشق یعنی
2 بهمن 92 9:11
می گم ها من کلی آپ کردم و نیومدی تازه شم مگه قرار نبود کلی برامون از خودت و بابایی بنویسی ؟ پس چی شد؟
yalda
2 بهمن 92 10:49
salaaaaaaaaaaam aziiiiiiiiiiiizaaaaaaaaaaam................ khoda midoone cheghad narahat shodam vaghti gofti mikhai y modat nabashiii vali khob khoda ro shokr k bargashtiiiiii ghalebe jadid mobaraaaaaaaak axetam too poste sabet kheli khoshmeleeeeeeee mmmmm.... dg chiiiiiiii!!!! ahaaaan rasti sibilam behet miaaaad ba ejeze felan
مامی محمدمهدی
2 بهمن 92 10:56
سایا جان برات آرزوی شادکامی دارم
عشق یعنی
2 بهمن 92 17:03
من میمیرم برای این مطالب پر از احساااااااااست
فائزه
2 بهمن 92 21:25
سلام واي عاشقتم سايا نميدوني چقدر خوشحال شدم عكس جديد رو هم ديدم أون گوشه فدات بشم سايا جووونم انشاالله خدا خوشحالت كنه كه منو يه دنيا خوشحال كردي
majede
2 بهمن 92 21:57
به به...سارا خانومه گل برمیگرددخوش اومدی دوباره...
saba
3 بهمن 92 10:13
واااااای چقدخوشحال شدم سایاجونم یهواومدم دیدم به به چه قالبی چه تغییراتیقالب جدیده خوشگلت مبارک باشه عزیزدلمممم.راستی اون عکس پست ثابت خودتی؟خیلی خیلی خیلی خیلی خوشگل شدی عزیزدلم.ایشالله همیشه سلامت باشی وازاین عکسای خوشگل بگیری ومام زخوشگلیت ضعف کنیم.راستی پست49ــت خیلی قشنگ بود خیلی.(از امروز و همین ثانیه هات لذت ببر و قشنگ زندگی کن...خوب زندگی کردن تنها ثروتیه که تمام انسانها به دنبالشن و پیداش نمیکنن)فوق العاده جمله زیباییه خیلی قشنگ بودددخیلی من ک دگرگون شدم.قربون مامامن سایای مهلبون برم منن.دوووووست دارررم 
مامان یگانه
3 بهمن 92 14:07
زندگی کن اگر چه دلیلی برایش نمیبینی ........ شاید تو دلیل زندگی دیگری باشی..... سایا جان امیدوارم خوش وخرم باشی وایام به کامت
خانمي
3 بهمن 92 16:04
سلام سايا جون آدس وبلاگمو عوض كردم اينو لينك كن ممنون عزيزم
تا ابددونفره
4 بهمن 92 0:10
سلام عزیزموای چه خوشگل گفتیمنتظر برنامه های قشنگت هستیم
امیرحسین کوچولو نفس ما
4 بهمن 92 4:41
خیلی قشنگ بود عروس خانم گل
اب نبات
4 بهمن 92 21:20
خیلی زیــــــــــــــــــــــــــبا و با احساس بود سایای عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز و دوست داشتنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننی
عشق یعنی
5 بهمن 92 9:50
ساایااااااااا
خانم خانما
6 بهمن 92 15:53
سایا چون پستات رمز دارنااا من یه عالمه سوال برام پیش اومده تو متهلی؟؟ الان نی نی داری توی شمکت؟؟ سایا خیلی عاشختم بدجور وبلاگت به دلم نشسته
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
7 بهمن 92 9:52
همیشه شاد باشی عزیزم
عمه ِ آتنا
7 بهمن 92 10:38
سایا جووووووووووووون؟ دیگه نمیخوای اسم وباگتو عوض کنی؟؟؟؟ حالا بابایی هست ولی نی نی نیستش فعلا
helen
8 بهمن 92 12:15
سلام سایا جــــــــــــــــــــــــــــــــــونمن اکثرا با گوشی میام جدیدا با گوشی نمیتونم برا نی نی وبلاگیا نظر بدمببخش اگه دیر دیر میامعزیزم عکس 2 نفرتون چه نازهعشقتون پایدار
مام سه فرشته
10 بهمن 92 2:59
زیباست
خانم خانما
10 بهمن 92 11:08
چرا آپ نمیشی خانمی؟؟ رمزات چندن دوستدارم ببینم چخبره؟ من لینکت کردم. درس داری نمیای؟
فرنازخاله اریسا خانوم
11 بهمن 92 12:16
سلام عزیزم خوبی؟با پست قبلیت خیلی نگران شدم.مردم چه کارا که نمیکنن.راستی قرار بود عکس بذاری از خودتون چی شد؟
مامان حسنا
13 بهمن 92 9:48
سلام سایا جون خوبی خانومی؟ اومدم بگم این متنی که واسه دختر نوشتی خیلی قشنگه منم میتونم تو وبم برا حسنا بنویسم؟؟؟
مامان حسنا
13 بهمن 92 9:55
سایا جون با اجازت مینویسمش با ذکر منبع
عشق یعنی
13 بهمن 92 11:46
سایا کجایی تو آخه دختر >؟ می دونی روزی چندبار میام و با ناامیدی بر می گردم می دونی چند نفر سراغتو از من گرفتن خب بیا دیگه دلمون ترکییییییییید نکنه از دست منم ناراحتی
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
16 بهمن 92 0:45
سلام.چرا نوشته هات یه جورایی بوی غم میدن؟چیزی شده حالت خوبه سارا جون؟
خانمي
16 بهمن 92 12:21
سلام كجايي پس؟!
fateme
17 بهمن 92 12:47
وااااااي يه سلام طولاني به ساياي عزيزممممم بي معرفت نيستم تواين مدت اينقدمشكل داشتم كه.... واي خدا،عاشق طرح اون روسريتم توپست ثابت يكي ازدبيرامون ميگه فقط شيرازاواصفهان ازاين طرحاداره! خب چه خبرازخودت؟؟؟مگه قرارنشدبهمن عكساي خودت وبابايي روبذاري؟؟ حدوديك ماه ديگه مونده به يك سالگي وبلاگت كي آپ ميكني؟؟ دوســ3>ــت دارم هوارتااااااا
مامان فاطیما
18 بهمن 92 2:30
زیبا بود عزیزم
نانی
21 بهمن 92 12:02
سلام چه حس قشنگی ! خوبی دوستم؟
saba
23 بهمن 92 20:34
وااااای سایاجوووونم نمیدونم گفتم یانه ولی عکس گوشه وبت خیلی خیلی قشنگ ورمانتیکهراستی چرانمیایییی؟آپ رستارودیدی؟ای جااااانم الهی من فدای مارتیا بشم چقدشیطون ووورجکه بوووووووووووس
fateme
25 بهمن 92 14:13
كاش حداقل داخل پست ثابت ميذاشتي حالم خوبه
مامان علیرضا
26 بهمن 92 18:25
سلام.چقدر قشنگ وگیرا مینویسید.با خوندن متن معرفی وبلاگتون واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. با اجازه لینکتون میکنم که تا مطلباتون رمز دار نشده و از دستش ندادم حتما بخونمشون.
عشق یعنی
27 بهمن 92 11:07
سایا توروخدا بیا حداقل یه خبری از خودت بده بابا هیچ نشونه ای ازت ندارم که سراغت و بگگیرم
سودابه
27 بهمن 92 14:44
چرا نیستس پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عشق یعنی
29 بهمن 92 13:10
سودابه
30 بهمن 92 13:57
خیلی ئقته که نیستی خانم..کجاهایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بردیا جون
30 بهمن 92 17:41
گاهــی باید سكـــــوت كرد خــــدا پاسخــــ گــو خواهــــــد بود شــــكـــ نــكـــــــن!!
مامان یگانه
30 بهمن 92 18:12
سایا جون کجایی دختر؟ خبری ازت نداریم.دیگه رفتی چسبیدی به شوهر یادتو ما رفته خبرت داشته باشیم دلم برات تنگیده سلام عزیزم خوبی؟ منم دلتنگتم کلی
Fx9k43yCvhwAp6aOsCxwxWVbhhyke0f8REhOyiSuK6pxd6PXWnahg6PbhuZC68V0
2 اسفند 92 0:37
چرا جشن نگرفتی؟یکسالگی وبت مبارک.مامان سبا از مشهد
سایا
پاسخ
قربونت برم که چقدر بامحبتی عزیزدلم با یه روز تاخیر پستو گذاشتم مرسی که به یادم بودی عزیزمهربون
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 فروردین 93 3:03
سایا جون کجاااااایی م؟ خبری ازت نیست عزیزم عیدت با تاخیر مبارک.همیشه خوش باشی.بوووووس
سایا
پاسخ
عزیزززززم خوووبی؟ منم زیر سایت گلم♥♥ قربونت برم مرسی عزیزدلم
مائده
3 اردیبهشت 93 14:56
عزيزم انشالله كه زودتر ازدواج كني و خدا هم ني ني هاي خوشگلت رو بهت بده آفرين كه از الان به فكر تربيتشون هستي مطمئنم كه مادر موفقي ميشي منم خيييلي رويا پرداز بودم و تقريبا به همشون رسيدم پس بدون كه به روياهات مي رسي انشالله كه تو كنكور هم موفق باشي
سایا
پاسخ
مررررسی عزیزدلم ممنونم از این همه محبت و لطفی که به من داری مهربونم♥ امیدوارم که بتونم مادر لایقی واسه بچه هام باشم کنکورم که تموم شد و الان ترم 2نقشه کشی معماری هستم^__^
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
18 تیر 93 18:26
چقدر شعر هایت زیباست من ازتو 1سال کوچکترم
سایا
پاسخ
مرسی عزیزدلم