♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
مامان سایامامان سایا، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

من و نی نی بدون بابایی

اومدم😊

1393/11/16 12:26
نویسنده : سایا
822 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره در زندگی هر آدمی ،
یک نفر پیدا می شود که بی مقدمه آمده ...
مدتی مانده ؛
قدمی زده و بعد اما بی هوا غیبش زده و رفته ...
آمدن و ماندن و رفتن آدم ها مهم نیست ...
اینکه بعد از پایان رابطه ،
روزی روزگاری ...
در جمعی حرفی از تو به میان بیاید ،
آن شخص چگونه توصیف ات می کند مهم است ...
اینکه بعد از گذشت چند سال ،
بعد از تمام شدن احساس تان به هم ،
چه ذهنیتی از هم دارید ، مهم است ...
اینکه آن ذهنیت مثبت است یا منفی ...
اینکه تو را چطور آدمی شناخته، مهم است ...
به عنوان یک آدم خوب از تو یاد می کند یا بد؟
می گوید بچه ای و رفتارهای کودکانه داری ، یا نه ،
منطقی هستی و می شود روی دوستی ات حساب کرد؟
می گوید دوست خوبی بودی برایش یا مهم ترین اشتباه زندگی اش ...
خاطرات خوبی از تو دارد یا نه ، برعکس ...
بدترین روزهای زندگی اش را با تو تجربه کرده.
به گمانم ذهنیتی که آدم ها برای هم به یادگار می گذراند از همه چیز بیشتر اهمیت دارد ...

سلام...😊              

پسندها (5)

نظرات (4)

نیلوفر
17 بهمن 93 8:48
سلاااااام منم رمز میخوام
عشق یعنی
21 بهمن 93 10:06
وای سایا باورم نمیشه تو خودت هستی چه قدر از دیدن تیترت خوشحال شدم دختر یه کم بیا و از خودت برامون بگو دلمون یه ذره شده برات
اشراق مامان علیرضا
23 بهمن 93 19:38
تو که از منم ستاره ی سهیل تری چطوری دختر گلی؟؟؟؟دلم برای پستای قشنگت تنگ شده هر جا هستی ایشالا غم تو دلت نباشه و همیشه لبخند رو لبت باشه دوست قشنگم
fateme
24 بهمن 93 18:35
مهري مون امشب عروس ميشه)