♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥♥وبلاگ من و نی نی جونم که مامان سایا فداشه♥، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه سن داره
مامان سایامامان سایا، تا این لحظه: 29 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

من و نی نی بدون بابایی

52

1393/6/17 12:16
نویسنده : سایا
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

چشامو ؛ می بندم میخوام هر چی غصه است بمیره
که تو خواب ؛ یکی از تنم عطرتو پس بگیره
نمیشه ؛ نمیشه
عزیزم ؛ نمیـدونی عشقت چقدر سینه سوزه
چه سخته ؛ آدم چشم به تاریکی شب بدوزه
همیشه ؛ همیشه
شبا این حال و روزا خیره به عکست این شده کارم
دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره
خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطرهامون واسه من خیلی دیره

یه آدم چقدر طاقت غصه داره
چجوری ، میشه خنده روی لبام پا بذاره
دوباره ، دوباره
به جایی ، رسیدم که با هیشکی حرفی ندارم
نباشی ، من هیچ حسی به روز برفـی ندارم
نمیخوام ، بباره
شبا این حال و روزا خیره به عکست این شده کارم
دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اونور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره
خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطرهامون واسه من خیلی دیره

پسندها (4)

نظرات (9)

عشق يعني ...
18 شهریور 93 9:21
سلاااااااااااااااااااام به سايا مهربونم خوبي عزيزم چه قدر منتظر بودم كه يه پست جديد بزاري واقعا خوش حالم كردي مثل هميشه با يه متن زيبا اومدي
عشق يعني ...
18 شهریور 93 12:19
سايا ي عزيم نظرت برام رسيد واسه عملت واقعا ناراحت شدم اين شاله هر چي زودتر خوب بشي و مثل قديم ها بيا و اين جارو يه صفاييييييييييي بدي
سایا
پاسخ
Salam azize delllll mc fadat sham😘😘😘😘
fateme
22 شهریور 93 21:28
سلام.سلامي كشداربه اندازه دوري هاي اين چند ماهه) گاهي اوقات ميشينم وميشينم وفكرميكنم....درموردخودم...درموردتموم احساس هايي كه بايدبه يه "دوست"داشته باشه باشم فكرميكنم....كم ميارم..تازه متوجه ميشيم چقدرواسه همون"دوست"كم گذاشتم...چقدربدبودم.... فكرميكنم بااحساسم واسه تموم روزاي گرم تابستون كه "مجازي بوديم"اماخب بازم بوديم....واسه روزي كه فهميدم ديگه مزدوج شدي وچقدرخوشحال شدم..... دوست داشتم تموم شب هايي روكه بين دعاهام ميگفتم نمي دونم كجاست نمي دونم چيكارميكنه نمي دونم ونمي دونم فقط مي دونم هميشه يه خودت كه خدايي نيازداره.... دوست داشتم وقت هايي روكه توخيابون يه نفرشبيه توروميديدم وفقط لبخندميتونستم بزنم... دوست داشتم وقت هايي روكه مامانم ميگفت عهههههه اين اهنگ وب سايانيست؟!حتي دلم واسه چمراني كه هنوزنيومده تنگ شده.... وقتش نيست عنوان وبتُ‌ عوض كني؟!)
سایا
پاسخ
Salammmm azizam faghat begam koli deltangetaaaam kojaeeee😔😭
اشراق مامان علیرضا
28 شهریور 93 23:26
چه عجب عروس خانم اومدی پست گذشتی چرا دیگه نمیایی؟
سایا
پاسخ
Azizam salam kheyli gereftar shodam b zudi miam dobare😘😘
💚رستا💙
13 مهر 93 21:32
سلام سایا . خیلی خیلی دوست دارم باهات حرف بزنم کلی چیزاس که باید بگم و بشنوم . دلم برات تنگ شده . ای کاااش میشد
سایا
پاسخ
Rastaaaaa hich khabari azat nadaram😥email mn baste shode lotfan ye khabari az khodet behem bede😘😘😘
محبوبه مامان ترنم
14 مهر 93 10:37
به به .سلام سایا خانم. چه عجب آپ کردی. خوبی دختر جون؟
سایا
پاسخ
Salam azizam fadat sham💕💕💕
سارا شکيبا
10 آبان 93 16:40
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____
سایا
پاسخ
sasa
27 آبان 93 2:10
salam,, webloge jalebi dari khosham oumad,,,vase khoondan baazi mataleb kalame oboor mijkhad bayad chekar kard??
ĸoѕαr
21 اردیبهشت 94 20:38
سلام خاله سایا به منم سربزن.